Goederen die op voorraad zijn, worden gemiddeld binnen 1 Ã 2 werkdagen geleverd via GLS. Zodra je pakket bij ons is ingepakt, ontvang je van GLS een e-mail met een track & trace code, zodat je je levering eenvoudig online kan volgen.
Indien een product niet met GLS kan worden verzonden (bijvoorbeeld grote ladders, BBQ’s, grasmaaiers, …), leveren wij dit persoonlijk aan huis. In dat geval nemen wij contact met je op om samen een geschikt levermoment af te spreken.
Goederen die niet op voorraad zijn, worden zo snel mogelijk bij onze leverancier besteld. Hiervoor kunnen wij helaas geen vaste levertermijn garanderen. Wil je een zo accuraat mogelijke indicatie van de levering? Neem dan contact met ons op via info@tpannenhuis.be.
Via Bestellingen voor scholen kan je de school selecteren uit de lijst van scholen waarmee wij samenwerken.
- Selecteer de school en klik door naar de juiste klas.
- Bekijk de artikelen die nodig zijn voor die klas of richting.
- Plaats de benodigde artikelen in het winkelmandje.
- In het winkelmandje, links onder de producten, kan de couponcode
LLN2025!gebruikt worden om de korting voor studenten toe te passen. - Kies een leveringswijze: afhalen of verzending.
- Ga verder naar afrekenen en vul de persoonlijke gegevens in om de bestelling te voltooien.
- Na een succesvolle bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail.
- Als je verzending hebt gekozen, ontvang je een track & trace code van GLS zodra het pakket is ingepakt, zodat je de levering kan volgen.
- Bij afhaling ontvang je een bericht of e-mail zodra de bestelling klaarstaat.
Na een succesvolle bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail.
Als je hebt gekozen voor verzending, ontvang je een track & trace code van GLS zodra het pakket is ingepakt, zodat je de levering kan volgen.
Bij afhaling ontvang je een bericht of e-mail zodra je bestelling klaarstaat om opgehaald te worden.
Ja. Bij ons kun je sleutels laten bijmaken, waaronder standaard- en veiligheidssleutels. Breng je sleutel of certificaat mee en we helpen je onmiddellijk verder.
Wanneer je slot stroef draait, blokkeert of volledig kapot is, kun je bij ons terecht voor advies en het juiste vervangslot of cilinder. We bekijken samen welk type slot compatibel is met jouw deur, en we helpen je kiezen tussen standaard- of veiligheidscilinders, insteeksloten of meerpuntsloten.
Om je zo snel mogelijk verder te helpen, is het handig om voor je naar de winkel komt de as- en entreematen van het slot te meten, of – idealiter – het volledige slot mee te brengen. Zo kunnen we meteen het juiste model en de juiste maat voor je selecteren en heb je snel een betrouwbare oplossing voor een kapot of versleten slot.
Ja. Wij hebben een uitgebreid gamma veiligheidscilinders met kerntrekbeveiliging, anti-boor bescherming en hoogwaardige SKG-gecertificeerde opties. Daarnaast kunnen we sluitplannen op maat samenstellen voor woningen, appartementen, bedrijven en praktijken.
Met een sluitplan bepaal je precies welke sleutel toegang heeft tot welke deur, ideaal voor gebouwen met meerdere ruimtes of toegangen. We begeleiden je graag bij het kiezen van de juiste cilinders, veiligheidssleutels en het meest geschikte sleutelsysteem voor jouw situatie.
Daarnaast bieden we ook moderne toegangsoplossingen aan, zoals badgesystemen, draadloze cilinders en toegang via smartphone. Hiermee kun je gemakkelijk gebruikers beheren, toegangsniveaus instellen en sleutels digitaal vervangen.
Ja. Voor je STIHL-machines kun je bij ons terecht voor professioneel onderhoud, originele onderdelen en deskundig advies. We helpen je verder met kettingzagen, bladblazers, bosmaaiers, heggenscharen, grasmaaiers en andere STIHL-toestellen.
We geven advies over het juist smeren, afstellen en vervangen van onderdelen zoals kettingen, zwaarden, bougies, luchtfilters en snijgarnituren. Daarnaast vind je bij ons ook de juiste STIHL-verbruiksproducten, zoals STIHL MotoMix, maaidraad, kettingolie en andere essentiële materialen voor het dagelijks gebruik van je machine.
Wil je zeker zijn dat je toestel optimaal blijft presteren? Breng het binnen voor een controle of onderhoudsbeurt. Onze technieker bekijkt welke onderdelen of service nodig zijn zodat je STIHL-machine veilig, krachtig en betrouwbaar blijft werken.
Je hoeft geen afspraak te maken om je toestel binnen te brengen — wie het eerst komt, wordt als eerste geholpen. Wil je liever dat het toestel thuis wordt opgehaald en teruggebracht, dan kan dit afgesproken worden door te mailen naar info@tpannenhuis.be of te bellen naar 036 66 66 76. Hieraan is een meerprijs verbonden, die bij het afspreken wordt besproken.
